1- پذیرفته شدگان دانشگاه می بایست پس از اعلام اسامی پذیرفته شدن نهایی در این دانشگاه از طرف سازمان سنجش آموزش کشور ضمن مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس https://www.tbzmed.ac.ir و یا https://amouzesh.tbzmed.ac.ir در تاریخهای 27-28-29-30-31 شهریور سالجاری نسبت به انجام مراحل ثبت نام اينترنتی اقدام نمایند. لینک انجام ثبت نام الکترونیکی http://sama.tbzmed.ac.ir/samaweb میباشد. (نوع کاربر =ثبت نام جديد الورودانتخاب شود) 2- پذيرفته شدگان نهائی در اين دانشگاه می بايست پس از تکمیل اطلاعات در بخش ثبت نام از قسمت فرمهای ثبت نامی فرمهای مربوطه را دریافت و پس از چاپ نسبت به تکمیل فرمها اقدام نموده و بعد از امضاء در زمان اعلام شده برای شرکت در کلاس های آموزشی به همراه خود به دانشکده های اعلام شده (در ادامه همين اطلاعيه ) ارائه نمايند. شروع کلاس های آموزشی از دوم مهر ماه سالجاری خواهد بود.(مجددا" تاکید می شود. فرمهای مذکور قبل از مراجعه حضوری، بایستی از سايت دانشگاه دريافت و تکميل شده و به همراه ساير مدارک قبل از مراجعه حضوری آماده شده باشند.) فرم معاينات پزشکی (فرم 7)پس از تکميل توسط فرد پذيرفته شده و امضاء بایستی ضمن مراجعه به یکی از پزشکان عمومی در سراسر کشور ايران بزرگ به تائيد یکی از پزشکان عمومی رسیده و پس از امضاء و مهر پزشک عمومی بهمراه ساير مدارک نزد دانشجو برای تحويل به مسئول ثبت نام آماده باشد. (کليه فرمها از زمان اعلام اسامی پذيرفته شدگان تا زمان تحويل مدارک علاوه بر بخش ثبت نام الکترونیکی در سایت معاونت آموزشی دانشگاه نیز قابل دسترس می باشد). 3- برای ورود به بخش ثبت نام الکترونیکی لازم است پذيرفته شدگان ابتداء روی قسمت ثبت نام اینترنتی کليک نموده و نوع کاربری جدیدالورود انتخاب در بخش کد کاربری شماره ملی خود بدون خط تيره بشکل مقابل (1372281507 ) و در بخش کلمه عبور: شماره داوطلبی خود را وارد نمایند (که همان شماره کارت داوطلبی آزمون سراسری) می باشد 4- پس از ورود پذيرفته شدگان ضمن مشاهده اطلاعات اوليه خود نسبت به تکميل کامل اطلاعات در خواستی به ترتيب اطلاعات شناسنامه ای سپس اطلاعات تکميلی - اطلاعات آموزشی و سپس ارسال اسکن مدارک درخواستی در بخش ثبت نام آنلاین اقدام نمايند 5- تقاضا می شود قبل از ورود به بخش ثبت نام اينترنتی فايل های اسکن شده عکس پذیرفته شده -صفحات شناسنامه در یک برگ – کارت ملی – مدرک ديپلم -پیش دانشگاهی وکارت پايان خدمت (در صورت انجام خدمت) با فرمت jpeg آماده کرده باشند. 6- پذيرفته شدگان پسر لازم است برای اطلاع از مقررات نظام وظيفه قسمت مربوط به راهنمای نظام وظيفه را که از طرِیق دفترچه های راهنمای سازمان سنجش آموزش کشور ارائه شده ، بدقت مطالعه نموده سپس نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی در قسمت وضعيت نظام وظيفه ، اقدام نمايند. لازم است اصل مدارک در روز ارائه مدارک همراه پذيرفته باشد. برای سربازان وظيفه پس از ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدرک درخواستی دانشگاه ، نامه ترخيص از خدمت صادر خواهد شد. و به موارد ناقص در اين خصوص ترتيب اثر داده نمی شود و دانشگاه از دريافت مدارک ناقص معذور خواهد بود. بدینوسیله باطلاع پذیرفته شدگان ذکور میرساند تحویل اصل مدرک یا گواهی موقت پیش دانشگاهی و فرم شماره 4 ( اعلام آخرین وضعیت دانش آموزی ) از مدرسه که ممهور به مهر آموزش وپرورش باشد الزامی است
7-زمان تشکیل کلاس های آموزشی از تاریخ 1398/07/02 خواهد بود. 8- از پذيرفته شدگان تقاضا ميشود از مراجعه حضوری پيش از تاريخ اعلام شده به دانشکده جدا" خودداری بعمل آيد چرا که مسئولين ثبت نام بجز تاريخهای اعلام شده در محل دانشکده حضور ندارند. در صورت داشتن هر گونه سئوال می توانید بصورت شبانه روزی از طریق ارسال پیام به شماره 5000541055 نسبت به ارسال سئوال اقدام نمائید همکاران ما ظرف مدت 24 الی 48 ساعت پاسخ لازم را به شماره ارسال کننده پیام خواهند داد. همچنین می توانید با شماره تلفن ارائه شده در ذیل همین اطلاعیه (بخش آدرس دانشکده ها)در ساعات اداری تا 17 عصر تماس حاصل نمائید 9-برای اطلاع از نحوه ارائه خوابگاه و اولویت آن و رزرو اتوماسیون تغذیه به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی به آدرس ذیل مراجعه نمائید.
https://student-affairs.tbzmed.ac.ir لطفا برای اطلاع از نحوه ارائه خوابگاه اینجا کلیک نمایئد توجه فرمائید: دانشجویانی که حتی برای یک بار در طول تحصیل متقاضی خوابگاه و یا سایر تسهيلات صندوق رفاه باشند بایستی فرم درخواست وام و خوابگاه (در بخش فرم های) در یکی از دفاتر اسناد رسمی بطور دقیق و خوانا تنظیم و به ثبت برسانند . در صورت عدم مطابقت سند تنطیم شده با نمونه فرم ارائه شده نیاز به تنظیم مجدد سند خواهد بود لطفا برای اطلاع از ميزان شهريه و نحوه پرداخت آن:( ويژه پذيرفته شدگان پرديس خود گردن و ظرفیت مازاد ) به بخش فرم های آموزشی فرم شهریه مراجعه نمائید.
مراسم آشنایی با برخی قوانین و مقررات دانشگاهی با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاونین، فعالین و نماینده نهادهای دانشجویی در تاریخ 1398/07/15، از ساعت 8 صبح در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد. لذا ضمن دعوت از جنابعالی برای شرکت در این مراسم به اطلاع می رساند حضور در این برنامه به منزله کلاس آموزش تلقی خواهد شد.
لازم به ذکر است که برنامه گردشگری از ساعت 14 لغایت 18 برگزار خواهد شد. 10- آدرس دانشکده های دانشگاه برای شرکت در کلاس های آموزشی پيروز باشيد
|