شرح وظایف هیات ممیزه
1- مطالعه و بررسی های لازم در زمینه برنامه ریزی امور مربوط به هیئت ممیزه
2- نظارت بر برنامه ریزی در خصوص تهیه دستور کار و صورتجلسه مصوبات هیئت ممیزه و ابلاغ آن به واحدهای تابعه
3- استفاده از نرم افزارهای رایانه ای موجود جهت تسهیل در تحقیقات و پژوهش های مورد نیاز در جلسات هیئت ممیزه
4- برگزاری ارتباط لازم و موثر بین کمیته های تخصصی هیئت ممیزه
5- پیگیری و هماهنگی های مستمر بر تشکیل جلسات هیئت ممیزه
6- انجام سایر امور در زمینه شغل مورد تصدی طبق دستور مقام مافوق
7- تحویل بررسی پرونده های اعضاء هیئت علمی به منظور ارتقاء مرتبه علمی
8- بررسی و استعلام به منظور بروز کردن آئین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه