شرح وظایف هیات ممیزه

1- مطالعه و بررسی های لازم در زمینه برنامه ریزی امور مربوط به هیئت ممیزه
 2- نظارت بر برنامه ریزی در خصوص تهیه دستور کار و صورتجلسه مصوبات هیئت ممیزه و ابلاغ آن به واحدهای تابعه
 3- استفاده از نرم افزارهای رایانه ای موجود جهت تسهیل در تحقیقات و پژوهش های مورد نیاز در جلسات هیئت ممیزه
 4- برگزاری ارتباط لازم و موثر بین کمیته های تخصصی هیئت ممیزه
 5- پیگیری و هماهنگی های مستمر بر تشکیل جلسات هیئت ممیزه
 6- انجام سایر امور در زمینه شغل مورد تصدی طبق دستور مقام مافوق
 7- تحویل بررسی پرونده های اعضاء هیئت علمی به منظور ارتقاء مرتبه علمی
 8- بررسی و استعلام به منظور بروز کردن آئین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه